Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever gaat meer adverteren

Unilever gaat de dalende verkoop in (met name) West-Europa te lijf door meer reclame en marketing". Het concern maakte gisteren de cijfers…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Unilever gaat de dalende verkoop in (met name) West-Europa te lijf door meer . Het concern maakte gisteren de cijfers van het derde kwartaal bekend. Het waren sombere berichten: een winstdaling van 11%. Unilever gaat weer massaal adverteren om het tij te keren. De multi-national maakte tot voor kort gebruik van de sluitpostmethode, wat betekent dat de uitgaven voor marketing en communicatie dalen zodra de winst ook daalt. Daar komt dus nu voorlopig een einde aan.

related partner content for mobile comes here

De reclameblokken worden dus weer gedomineerd door saaie wasmiddelreclames en op de commerciële zenders zullen de Uniliverproducten ons weer om de oren vliegen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in