Overslaan en naar de inhoud gaan

Blogfrenzy

Hoe gevaarlijk kunnen blogs zijn voor de reputatie van een merk? Uit Brits onderzoek blijkt dat twee op de drie bedrijven niet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoe gevaarlijk kunnen blogs zijn voor de reputatie van een merk?
Uit Brits onderzoek blijkt dat twee op de drie bedrijven niet alert is op eventuele reputatieschade die ontevreden bloggers kunnen aanrichten (zie het nieuws op ). Wie het volledige artikel leest (zie ), merkt dat de meningen over die vraag sterk uiteenlopen. De pr-manager  die blogs negeert, ‘is even a bigger fool than the those who think that blogs change everything,’ aldus Bruce Marshall, van het Britse technology pr-bureau Bruce Marshall & Associates.
Hill and Knowltons UK vice-president Joel Cere, vindt zelfs dat het checken van blog-posts een voorwaarde is voor geslaagd crisis management. Maar Neil Boom, PR baas van het financiële pr-bureau Gresham PR, vindt dat we niet moeten overdrijven. "Why are blogs any different from any other form of company pressure or mad crank? If companies waste their time trying to deal with bloggers they will tie themselves up in knots".
Wie heeft er gelijk? Wordt het blog zwaar overschat? Of is hier sprake van een reëel gevaar?

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in