Tijmen Bos commercieel directeur FD Mediagroep
Tijmen Bos (43) volgt Frank Eijken op die de functie ad interim vervulde.
Bos studeerde economie aan de VU in Amsterdam en was ondermeer Managing Partner van LibriumTV, een narrowcasting in-house tv bedrijf dat hij opzette en verkocht aan TMG.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaRecent was hij marketing director bij Sator Holding (een b2b distributeur in de automotive markt).
Bos, tevens voorzitter van IAA (International Advertising Association) Dutch Chapter, over zijn benoeming:
'De FD Mediagroep is uniek in haar opzet en marktoriëntatie en leidend in de wijze waarop zij voor adverteerders en bedrijven bereik realiseert en multimediale mogelijkheden creëert. Bovendien is het een bedrijf dat bewijst te geloven dat voor zowel consumenten als ook adverteerders waarde dient te worden gerealiseerd met krachtige merken. Ik vind het een enorme uitdaging dat ik de verantwoordelijkheid krijg om de commerciële afdeling te mogen gaan leiden en zo mee te werken aan groei.'
Ceo Jacques Kuyf: 'Wij hebben Tijmen leren kennen als een creatief, commercieel en ondernemend persoon die zowel oog heeft voor de journalistieke kracht van onze titels als voor de kansen die de adverteerdersmarkt biedt.
In een wereld waarin merken zoeken naar uniek, efficiënt bereik die hun business doet versterken, en naar creativiteit in de wijze waarop de boodschap wordt uitgedragen, past een commercieel directeur die zowel de kwaliteit van de inhoud als de relatie goed weet te verbinden en een gedreven team kan aansturen tot grote hoogte.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid