Tempo-Team start horecacampagne
Tempo-Team begint volgende week maandag een campagne om werk in de horeca en catering te promoten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De horeca en cateringbranche heeft op dit moment dringend behoefte aan personeel. Afgelopen woensdag noemde het CBS horeca als een van de branches waar in tegenstelling tot andere sectoren het personeelstekort onveranderd hoog blijft. Met het zomerseizoen voor de deur neemt die krapte alleen maar toe. De campagne richt zich op herintreders en jongeren. In de zomer van 2001 stonden er gemiddeld 10.000 vacatures open. Naast een advertentiecampagne, aandacht op internet, het versturen van sms-berichten en aankleding van de vestigingen stuurt Tempo-Team 16.000 mensen die eerder via het uitzendbureau in horeca of catering werkten een brief met de vraag of zij weer geïnnteresseerd zijn in een baan.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid