Social mediacampagne New York


Nederland is één van de negen landen waar NYC & Company, het officiële marketing- en toerismebureau voor de stad New York, een internationale social mediacampagne begint. Ook de NYC & Company kantoren in Australië, Brazilië, Canada, Frankrijk, Duitsland, Italië en Engeland introduceren eigen social media accounts.
Doel van de campagne is het promoten van New York City bij een breder publiek en het vergroten van aanwezigheid op social media wereldwijd. Via een eigen Facebook en Twitter pagina kunnen de afzonderlijke landen hun volgers op de hoogte houden over New York in hun eigen taal. De Facebook pagina is vooral bedoeld om consumenten en fans van New York City op de hoogte te houden van nieuws, hotspots, evenementen, reistips en speciale aanbiedingen in de 5 wijken van de stad. De Twitter pagina moet dienen als informatiebron voor trade partners en journalisten, door het posten van onder andere persberichten, persfoto’s, nieuws en statistieken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNYC & Company ceo George Fertitta: 'Door middel van social media platforms, zoals Facebook en Twitter, blijft iedereen beter op de hoogte en kunnen we zelf ook makkelijker het New York nieuws wereldwijd verspreiden onder toeristen en de media.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid