Overslaan en naar de inhoud gaan

Soa Aids Nederland: 'Maak seks lekker duidelijk'

Op diverse scholen in het land is maandag de landelijke campagne 'Maak seks lekker duidelijk' begonnen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De actie is bedoeld om jongeren grenzen bij te brengen op het gebied van seks. Organisatoren Rutgers Nisso Groep en Soa Aids Nederland willen dat meisjes leren aangeven wat hun grenzen en wensen zijn op het gebied van seksueel contact.
Jongens moeten leren de grenzen te bewaken. Uit onderzoek blijkt volgens de organiserende instanties dat 18 procent van de meisjes en 4 procent van jongens wel eens zijn gedwongen tot seksuele handelingen. De campagne duurt in totaal vier jaar en valt uiteen in verschillende onderdelen. De actie richt zich op laagopgeleide jongeren van 12 tot en met 18 jaar.
Woedend! is verantwoordelijk voor de .

related partner content for mobile comes here

Bureau: Woedend!
Account: Maarten Smeets
Project management: Sandra Balke, Martin de Witte
Strategie: Geert-Jan Baltus
Concept: Lennart Driessen, Marnix Pauwels
Art: Lennart Driessen
Copy: Marnix Pauwels
Fotografie: Victor Bergen-Henegouwen
Productie: Diederik Willebrandts
Regie: Hugo Metsers
Uitvoerend producent: Corrino Media Group
Online Art: Lennart Driessen, Paul Coops, Silvan Kersten, Gijs Hietbrink, Edwin Nollen
Techniek: Paul Coops, Arthur Wammes, Jan Guichelaar, Marc van Eijk, Willem Verspyck
Klant: Soa Aids Nederland
Verantwoordelijke klant: Wijnand van der Werf

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in