Shell voor kids
Zelfs Shell ziet potentieel in kids. De oliegigant heeft recent zijn website uitgebreid met Villa Energy, een edutainment-onderdeel voor…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De villa heeft allerlei kamers waar kinderen kunnen rondklikken. Zo kunnen ze in de badkamer te weten komen hoeveel liter water het kost om een warm bad te nemen (120), en dat in veel landen vroeger met urine werd gewassen omdat daar ammoniak in zit. Shell hoopt dat Villa Energy ‘bijdraagt aan het spelenderwijs overdragen van kennis, inspireert tot nadenken, maar ook betrokkenheid kweekt met de vele activiteiten van het bedrijf’. De villa werd ontworpen door Bright Alley, voorheen NOB Interactive.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid