Overslaan en naar de inhoud gaan

Scoupy zet locatie gebonden pushberichten in

Het voordeelplatform Scoupy heeft deze week haar iOS app ge-update. De voornaamste feature is het locatie-gebonden ontvangen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Door de geo fenced push kunnen Scoupy gebruikers, die  geïnformeerd willen worden over acties of nieuws van winkels, restaurants of bijvoorbeeld bioscopen push berichten met acties en kortingen ontvangen wanneer men  200 meter van de gevolgde winkel is. De eerder vrijgegeven Android versie blijkt een groot succes: het aantal bekeken en gebruikte coupons is met 25% gestegen na het versturen van een geo-geactiveerde of op basis van aangegeven voorkeuren verstuurde push. Er zijn inmiddels al 250.000 gerichte pushberichten verzonden. 

related partner content for mobile comes here

Valentijn Bras (Scoupy) onderstreept dat relevantie een belangrijke element is voor de conversie van coupons:  “Wij houden allemaal van korting. Niemand vindt het leuk om te veel te betalen. Maar we merken ook dat consumenten zeer specifieke voorkeuren hebben, vandaar dit geavanceerde opt-in filter.”

Vorig jaar is ook MyOrder gestart met het aanbieden van locatie gebonden push berichten. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in