Overslaan en naar de inhoud gaan

AXA Bike Security ontwikkelt nieuwe merkstijl

Het Nederlandse bedrijf, marktleider op het gebied van fietssloten en fietsverlichting, laat een nieuwe visuele identiteit ontwikkelen door…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AXA, ooit ASSA, heeft internationaal een vooraanstaande positie in de fietsmarkt. Het bedrijf heeft ook een bedrijfsonderdeel dat zich richt op Raam- en deurcomponenten. Harmen Treep, Business Line Director bij Axa ‘Iedereen kent ons van de fietssloten, maar we doen nog veel meer, zoals bijvoorbeeld fietsverlichting. Al die en toekomstige nieuwe producten moeten worden gepositioneerd onder één sterk merk dat staat voor veiligheid van fiets en fietser. Daarom hebben wij SOGOOD gevraagd een nieuwe merkstijl te ontwikkelen.’ Edwin Visser van SOGOOD: ‘Een hele leuke categorie om voor te werken. Zonder pitch mochten we direct aan de slag. We denken snel het resultaat te kunnen onthullen.’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in