AXA Bike Security ontwikkelt nieuwe merkstijl
Het Nederlandse bedrijf, marktleider op het gebied van fietssloten en fietsverlichting, laat een nieuwe visuele identiteit ontwikkelen door…
AXA, ooit ASSA, heeft internationaal een vooraanstaande positie in de fietsmarkt. Het bedrijf heeft ook een bedrijfsonderdeel dat zich richt op Raam- en deurcomponenten. Harmen Treep, Business Line Director bij Axa ‘Iedereen kent ons van de fietssloten, maar we doen nog veel meer, zoals bijvoorbeeld fietsverlichting. Al die en toekomstige nieuwe producten moeten worden gepositioneerd onder één sterk merk dat staat voor veiligheid van fiets en fietser. Daarom hebben wij SOGOOD gevraagd een nieuwe merkstijl te ontwikkelen.’ Edwin Visser van SOGOOD: ‘Een hele leuke categorie om voor te werken. Zonder pitch mochten we direct aan de slag. We denken snel het resultaat te kunnen onthullen.’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid