Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking ACTB en Time Out

Het Amsterdam Toerisme & Congres Bureau (ACTB) en evenementenblad Time Out Amsterdam werken per 1 augustus samen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee is Time Out Amsterdam nu het Engelstalige evenementenblad voor bezoekers van Amsterdam en omgeving. De samenwerking bestaat uit het vergroten van de oplage en het distributienetwerk, een tweemaandelijkse bijlage over de regio Amsterdam voor alle Time Out Amsterdam lezers, zichtbaarheid voor het toerismebureau en de producten en projecten van haar partners en advertentiekorting voor partners.

related partner content for mobile comes here

Het magazine blijft onafhankelijk en blijft de lezers insiders informatie geven over kunst, entertainment en uitgaan. Via het netwerk van ATCB is Time Out Amsterdam vanaf augustus beschikbaar voor bezoekers van de stad in diverse hotels en verkrijgbaar bij alle VVV-vestigingen in de regio Amsterdam. Met ingang van de septembereditie hoort bij een bezoek aan Amsterdam ook een bezoek aan de regio, want dan verschijnt in Time Out Amsterdam een tweemaandelijks bijlage: het regiomagazine.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in