Rabobank introduceert ‘U’-magazine
Het blad maakt onderdeel uit van een programma dat Rabobank start om klanten lid te laten worden van hun lokale bank. Met het programma wil de Rabobank het aantal leden vergroten tot ruim 1 miljoen.
Hiermee hoopt de bank een antwoord te hebben op de opkomst van andere verkoopkanalen van financiële producten, zoals supermarkten. In juni 2000 startte de ledenwerving met de de Rabobank Ledencertificaten, goed voor een ledengroei van 10% tot 550.000. Nu komen er extra's bij, zoals zeggenschap bij de bank, evenementen, ledenproducten, kortingen, speciale aanbiedingen en toegangsbewijzen.
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaVolgens Hans Smits, voorzitter van de hoofddirectie van Rabobank Groep is de Rabobank de enige bank in Nederland waar leden zeggenschap hebben en invloed kunnen uitoefenen op de dienstverlening. De introductie van ‘U’ wordt vanaf volgende week ondersteund door een landelijke publiciteitscampagne in kranten en in abri’s en gemaakt door FHV/BBDO. Van den Boom Jalink/Bert Bukman maakt het magazine.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid