Overslaan en naar de inhoud gaan

'P&G wil af van Duracell en Braun'

Dat melden bronnen rondom het concern.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Duracell en Braun zijn de twee grootste merken die waarschijnlijk worden afgestoten door Procter & Gamble, aldus Reuters.

related partner content for mobile comes here

P&G maakte eerder deze maand bekend dat he om de groei te doen herleven en kosten te besparen.

Adviseurs

Het onderzoekt nu met adviseurs, waaronder Goldman Sachs, welke 100 onderpresterende merken in aanmerking komen om te worden afgestoten.

Duracell en Braun zijn de twee grootste brands die daarvoor in aanmerking komen, meldt Reuters op basis van ingevoerde bronnen, die anoniem willen blijven.

Private equity

Verschillende private equity-bedrijven zijn al begonnen met het verkennen van potentiële deals voor de verschillende P&G-merken, aldus Reuters

De ingrijpende plannen van P&G om zich te beperken tot de sterkste merken weerspiegelen een bredere trend onder grote concerns, waaronder Unileve, rom de organisatie te stroomlijnen door het afstoten van niet-kernactiviteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in