Overslaan en naar de inhoud gaan

Onderzoek: "Op tablets wordt 20% meer aan mcommerce gespendeerd dan smartphones"

Uit Amerikaans onderzoek van Comscore
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

blijkt dat 63% van de mobile commerce in de Verenigde Staten van smartphones komt. In totaal schat het onderzoeksbedrijf dat er in het eerste half jaar van 2013 zo'n 10,6 miljard dollar in mCommerce om ging.

related partner content for mobile comes here

De VS telt in totaal 142 miljoen smartphone gebruikers tegen 69 miljoen tablet gebruikers. Gemiddeld wordt er op tablets gemiddeld 20% meer aan mcommerce gespendeerd dan bij smartphones. Gemiddeld gaat het op 57 dollar per gebruiker op tablets en 47 dollar op smarphones.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in