Omzet van Omnicom flink hoger
De bruto winst van Omnicom Group, de op een na grootste marketing servicesgroep ter wereld, is in het vierde kwartaal van vorig jaar…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Omnicom, dat bureaugroepen als BBDO, DDB en TBWA omvat, meldde volgens persbureau Reuters voorts dat de omzet in het vierde kwartaal met 20 procent was gestegen tot $1,8 miljard. De winst voor 2000 kwam uit op $435 miljoen. Als de opbrengsten van de verkoop van een belang in Razorfish worden verdisconteerd stijgt de winst zelfs naar $498,8 miljoen. De totale omzet is vorig jaar ook met 20 procent gestegen, tot $6,15 miljard.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Omnicom heeft volgens analisten nauwelijks last van de terugvallende Amerikaanse conjunctuur omdat de groep niet meer zo afhankelijk is van puur reclame en vanwege het feit dat de economien van werelddelen waarin zij ook zeer actief is, zoals Europa en Azië, zich beter ontwikkelden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid