Overslaan en naar de inhoud gaan

Blue Band scoort weer bij Esprix

Slechts twee gouden winnaars betreden donderdag tijdens de uitreiking van de Esprix het podium. In de categorie 'fast moving' is er goud…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide merken zijn eigendom van Van den Bergh Nederland, dat met Uno Noodles ook nog een van de twee zilveren Esprix in de wacht sleept. In vier van de zes categorieën waarin prijzen zijn te vergeven, werd geen goud toegekend. Blue Band is voor het derde opeenvolgende jaar winnaar van goud en scoort daarmee een echte hattrick.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast zijn er twee zilveren, negen bronzen en vier speciale Esprix. De speciale Esprix voor direct mail wordt dit jaar niet toegekend. Ook de speciale Esprix voor Telemarketing blijft, evenals vorig jaar, in de kast staan.

De uitreiking van de Esprix vindt morgenavond plaats in de Angel Studio's in Amsterdam. Het feit dat de uitslag nu al kan worden gemeld is het gevolg van het feit dat het blad ReclameWeek vanochtend het embargo heeft geschonden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in