
Dat blijkt uit het nieuwe Gunn Report for Media 2006, Donald Gunn’s ranglijst van mediabureaus en hun prestaties tijdens award-uitreikingen. In voorgaande jaren eindigde OMD ook steevast bovenaan. Dit jaar scoorde het bureau ook nog veel meer punten: 206 tegen 151 in 2005. Starcom Mediavest eindigde (opnieuw) tweede en MindShare is derde. ZenithOptimedia, vorig jaar nog derde, staat nu zevende.
Vanuit holding-perspectief bekeken namen de bureaus van Group M verreweg de meeste prijzen mee naar huis (352 punten). Omnicom Media Group was met 332 punten tweede. De nummer 1 van vorig jaar Publicis Groupe Media staat nu derde.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAmerika was het meest bekroonde land, voor Groot-Brittannië en Duitsland. Nike was de meest gelauwerde adverteerder.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee