Overslaan en naar de inhoud gaan

OMD opnieuw bovenaan Gunn Report

Opnieuw is Omnicom Group's OMD het meest gelauwerde mediabureau ter wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit het nieuwe Gunn Report for Media 2006, Donald Gunn’s ranglijst van mediabureaus en hun prestaties tijdens award-uitreikingen. In voorgaande jaren eindigde OMD ook steevast bovenaan. Dit jaar scoorde het bureau ook nog veel meer punten: 206 tegen 151 in 2005. Starcom Mediavest eindigde (opnieuw) tweede en MindShare is derde. ZenithOptimedia, vorig jaar nog derde, staat nu zevende.

related partner content for mobile comes here

Vanuit holding-perspectief bekeken namen de bureaus van Group M verreweg de meeste prijzen mee naar huis (352 punten). Omnicom Media Group was met 332 punten tweede. De nummer 1 van vorig jaar Publicis Groupe Media staat nu derde.

Amerika was het meest bekroonde land, voor Groot-Brittannië en Duitsland. Nike was de meest gelauwerde adverteerder.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in