Overslaan en naar de inhoud gaan

NN Group kiest voor Khanna\Reidinga en McCann Worldgroup

Creatief bureau Khanna\Reidinga gaat in samenwerking met McCann Worldgroup Amsterdam aan de slag voor het internationaal georiënteerde NN…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

NN Group is de holdingmaatschappij voor Nationale-Nederlanden, ING Insurance Europe, ING Life Japan en ING Investment Management. en McCann zijn reeds juli vorig jaar aangesteld om een creatief campagneplatform te ontwikkelen voor de lancering van het overkoepelende internationale merk . De keuze kwam tot stand na een pitch waar toonaangevende internationale bureaus aan deelnamen.

related partner content for mobile comes here

Het eerste werk dat voortkomt uit de samenwerking is al vanaf vorige week te zien, onder meer in financieel georiënteerde titels als NRC Handelsblad, De Financiële Telegraaf en Elsevier. Daarnaast is er buitenreclamewerk gemaakt.



Abri poster

De campagne moet overbrengen dat NN Group een speler van formaat is: het bedrijf is actief in 18 landen, heeft 12 duizend medewerkers en bedient meer dan 15 miljoen klanten.

Echte mensen centraal
De boodschap is ook dat NN Group echte mensen centraal stelt. In de campagne komen dan ook echte medewerkers van NN Group aan het woord.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in