Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw communicatiebeleid Energis

Telecom- en internetdienstverlener Energis gaat een ander communicatiebeleid voeren in Europa. Voormalig Chello-voorlichter Ross Sampson is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

opgericht in 1993, is genoteerd aan de Londense beurs en behoort tot de FTSE top 100. Het bedrijf steekt miljoenen Engelse ponden in het bouwen van een sterk merk. Dat moet gebeuren met PR, interne communicatie, on- en offline reclame en crm in de Britse, Ierse, Poolse, Nederlandse, Duitse en Zwitserse markten waar de onderneming actief is. Energis gaat de contacten met de Britse PR-bureaus The Red Consultancy en Marbles herzien.

related partner content for mobile comes here

Ross Sampson zal leiding gaan geven aan een team van 26 personen. Hierin is hij opvolger van Gregory Thorpe, die hoofd marketingstrategie wordt voor de internetafdeling Energis Squared. Naast Sampson is Sarah Roberts aangetrokken als eerste PR-manager, terwijl Mark Beeden zich specifiek met de interne communicatie zal bezighouden.

Energis zal eind deze maand ook een marketing- en communicatiemanager voor de Britse markt aanstellen.

Sampson was eerder verantwoordelijk voor de communicatie bij breedbandinternetbedrijf Chello in Amsterdam. (PR Week UK)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in