Nieuw communicatiebeleid Energis


Energis, opgericht in 1993, is genoteerd aan de Londense beurs en behoort tot de FTSE top 100. Het bedrijf steekt miljoenen Engelse ponden in het bouwen van een sterk merk. Dat moet gebeuren met PR, interne communicatie, on- en offline reclame en crm in de Britse, Ierse, Poolse, Nederlandse, Duitse en Zwitserse markten waar de onderneming actief is. Energis gaat de contacten met de Britse PR-bureaus The Red Consultancy en Marbles herzien.
Ross Sampson zal leiding gaan geven aan een team van 26 personen. Hierin is hij opvolger van Gregory Thorpe, die hoofd marketingstrategie wordt voor de internetafdeling Energis Squared. Naast Sampson is Sarah Roberts aangetrokken als eerste PR-manager, terwijl Mark Beeden zich specifiek met de interne communicatie zal bezighouden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEnergis zal eind deze maand ook een marketing- en communicatiemanager voor de Britse markt aanstellen.
Sampson was eerder verantwoordelijk voor de communicatie bij breedbandinternetbedrijf Chello in Amsterdam. (PR Week UK)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid