Overslaan en naar de inhoud gaan

Nederlandse marketeers kiezen KLM als grootste marketingheld

95-jarige stoot Apple (zachtjes) van de troon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ieder jaar vragen we het aan de Nederlandse marketingbeslissers in onze Grote Marketing Enquête: Wie is uw grootste marketingheld?

related partner content for mobile comes here

De namenwolk geeft prima inzicht in de marketingtoppers van 2014. KLM en Apple domineren, Heineken en Coolblue volgen en daarachter komt de rest:

Het tabelletje onder dit artikel bevestigt dat beeld. Zeer toepasselijk gaan de felicitaties dit jaar uit naar een krasse 95-jarige, met dank vooral aan de social media programma’s (KLM is de grootste Facebookadverteerder in de Benelux)- en ondanks alle tegenslag van de laatste tijd, (dreigende) ontslagen en die grote broer in Frankrijk...

De bijna eeuwige winnaar Apple is dus, zij het nipt, van de troon gestoten. Sleet zit er op de beeldvorming van Bol.com en Albert Heijn, en ook op het uit de lijst verdwenen Wehkamp.

Veel beter presteren Coolblue en de runner-ups van dit jaar die nog net niet rijp zijn voor de top 10: ALS, Uber, AirBnB, Tesla en Jumbo. 

Congres
Ieder jaar vragen Tijdschrift voor Marketing en Trendbox Nederlandse marketingbeslissers naar hun grootste kansen en uitdagingen voor het komende jaar. Dit jaar deelden meer dan 320 respondenten hun visie, met enkele zeer opmerkelijke uitkomsten. Lees de resultaten volgende maand in het decembernummer van Tijdschrift voor Marketing, of kom naar het  op 2 december. Abonnees op TvM, ook , hebben recht op een =6952">leuke korting. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in