Overslaan en naar de inhoud gaan

MTV lanceert digitale talentenjacht

MTV Networks start een grootschalige zoekactie naar vernieuwende digitale ideeën: Digital Scout. In aanmerking komen innovatieve concepten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de Digital Scout helpt de onderneming jonge creatieven en ondernemers hun ideeën te verwezenlijken. De winnaar ontvangt € 10.000,- om het verder uit te werken. Indienen kan tot 1 januari 2007. Het winnende idee van de eerste ronde wordt eind februari 2007 bekend gemaakt. Nadat het concept is ontwikkeld, zal MTV de beste applicatie een jaar lang inzetten op een van haar platforms. De bedenker blijft wel eigenaar van het idee.

related partner content for mobile comes here

Jochem de Jong, VP Distribution & Public Affairs: ‘Het verder ontwikkelen van ons digitale aanbod is een van onze speerpunten de komende jaren. Jongeren spenderen steeds meer tijd aan internet, gaming, social networking en zijn gewend om hun mobiele telefoon ook voor andere zaken dan bellen te gebruiken. Wij willen vooroplopen in kids- en jongerenentertainment, ook op het vlak van digitale platforms. MTV is sinds de oprichting een inspiratiebron geweest voor veel creatieven en TMF is met zijn TMF ID Community vooruitstrevend geweest op internet. Die doelgroep willen we met MTV Networks Digital Scout een kans geven om hun ideeën te realiseren.’ De site van MTV Networks Digital Scout is vanaf morgen in de lucht, maar de officiële kickoff vindt plaats tijdens de PICNIC ’06 Cross Media Week in september. De campagne voor de zoekactie is ontwikkeld door het bureau Watson & Lewis.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in