MTV lanceert digitale talentenjacht
Met de Digital Scout helpt de onderneming jonge creatieven en ondernemers hun ideeën te verwezenlijken. De winnaar ontvangt € 10.000,- om het verder uit te werken. Indienen kan tot 1 januari 2007. Het winnende idee van de eerste ronde wordt eind februari 2007 bekend gemaakt. Nadat het concept is ontwikkeld, zal MTV de beste applicatie een jaar lang inzetten op een van haar platforms. De bedenker blijft wel eigenaar van het idee.
Jochem de Jong, VP Distribution & Public Affairs: ‘Het verder ontwikkelen van ons digitale aanbod is een van onze speerpunten de komende jaren. Jongeren spenderen steeds meer tijd aan internet, gaming, social networking en zijn gewend om hun mobiele telefoon ook voor andere zaken dan bellen te gebruiken. Wij willen vooroplopen in kids- en jongerenentertainment, ook op het vlak van digitale platforms. MTV is sinds de oprichting een inspiratiebron geweest voor veel creatieven en TMF is met zijn TMF ID Community vooruitstrevend geweest op internet. Die doelgroep willen we met MTV Networks Digital Scout een kans geven om hun ideeën te realiseren.’ De site van MTV Networks Digital Scout is vanaf morgen in de lucht, maar de officiële kickoff vindt plaats tijdens de PICNIC ’06 Cross Media Week in september. De campagne voor de zoekactie is ontwikkeld door het bureau Watson & Lewis.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid