Overslaan en naar de inhoud gaan

De Boer hoofd marketingcommunicatie Sanoma

Sanoma Uitgevers heeft David de Boer benoemd tot hoofd marketingcommunicatie & sales support.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze functie gaat hij de marketingstrategie van Sanoma Uitgevers richting adverteerders, mediabureaus en reclamebureaus opstellen en implementeren. Hij rapporteert aan salesdirecteur Hans Germeraad.

related partner content for mobile comes here

De Boer krijgt de verantwoordelijkheid voor onderzoek en analyse van de advertentiemarkt en het Sanoma-brede advertentiemarketing- en communicatiebeleid. Hij heeft 9 jaar marketingervaring bij Sanoma Uitgevers en VNU. Afgelopen 3 jaren gaf David leiding aan de afdeling advertentiemarketing van de vrouwenbladen (general interest en special interest). Daarvoor was hij bladmanager bij VNU Business Publications voor de bladen Computer Idee, Power Unlimited en PCM. Hij begon in 1997 bij de mannenbladen van VNU Tijdschriften.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in