Overslaan en naar de inhoud gaan

Microsofts campagnefilm voor hybride werken is omgekeerd af te spelen

Microsoft stelt ook een Chief Hybrid Officer voor Nederland aan om de werkcultuur te veranderen. Het bedrijf wil anderen inspireren.
Microsoft hybride werken
© Still uit YouTube-video
Microsoft hybride werken
© Still uit YouTube-video

Microsoft lanceert een campagne om hybride werk te promoten en te benadrukken dat het zelf voorstander is van een cultuurverandering die werk en privé meer in balans moet brengen. De campagne draagt de naam Future of Hybrid Work en is ontwikkeld door Edelman Amsterdam. Microsoft spreekt van een langdurige campagne en gaat een mix van pr, social en paid kanalen inzetten. 

related partner content for mobile comes here

Zo is er een campagnevideo ontwikkeld die op twee manieren te bekijken is. Hieronder eerst de reguliere versie, met daaronder de omgekeerde variant. 

Chief Hybrid Officer

Microsoft heeft Shanna Bosmans aangesteld als zijn eerste Chief Hybrid Officer (cho) van Nederland. Zij gaat met een team 'oude werkgewoontes' aankaarten om 'bij te dragen aan de cultuurverandering binnen Microsoft Nederland die ultieme flexibiliteit, zorg, welzijn en asynchroon werken mogelijk maakt.' Het techbedrijf - dat zijn Nederlandse hoofdkantoor bij Schiphol heeft - wil met deze strategie klanten en partners inspireren. 

Meer Microsoft:

Microsoft koopt door #metoo geplaagd Activision Blizzard voor 60 miljard euro

Microsoft en Qualcomm ontwikkelen de metaverse samen

Microsoft wil programmatic display-platform Xandr inlijven

Zo viert Microsoft de twintigste verjaardag van de Xbox

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in