Overslaan en naar de inhoud gaan

'Meer perspectief' met nieuwe VU-campagne

Rond de voorlichtingsdag over masteropleidingen van de VU, zaterdag 12 april, gaat ook de nieuwe reclamecampagne van de Vrije…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarmee neemt de universiteit na tien jaar afscheid van de´leesplankjecampagne´, die de eerste reclamecampagne vaneen Nederlandse universiteit was. ´Meer perspectief´ is het nieuwemotto dat ´Deze tijd vraagt om een Vrije Universiteit´ vervangt.

related partner content for mobile comes here

De invoering van het bachelor-master systeem luidt een nieuwe fase inde praktijk van voorlichten en werven in het hoger onderwijs in. Onder invloed van toenemende(buitenlandse) concurrentie moeten Nederlandse universiteiten zichsterker dan voorheen profileren. De nieuwe VU-campagne is integenstelling tot de oude ook geschikt om studenten en medewerkers inhet buitenland aan te trekken. Bovendien sluit de campagne beter aanbij de huidige ambities van de VU een inspirerende, vernieuwende enbetrokken universiteit te zijn.

Reclamebureau PPGH/JWT heeft de nieuwe VU-campagne samen met de diensten stafafdeling Communicatie ontwikkeld. De campagne bouwt voort op dereputatie van de VU: betrokken ambitie is het uitgangspunt.De campagne is niet alleen geschikt voor (internationale)studentenwerving, maar ook voor arbeidsmarktcommunicatie en decommunicatie met bijvoorbeeld overheid en subsidie-instellingen. Dekomende tijd vertalen de campagnemakers het concept naarpersoneelsadvertenties. Ook komen er formats voor de uitingen diefaculteiten als aanvullend wervingsmateriaal produceren.

Voorafgaand aan de voorlichtingsdag over alle masteropleidingen van deVU verschijnen advertenties in de dagbladen en op abri"s, dieduidelijk maken waar de VU voor staat en waarom een studie aan de VUmeer perspectief biedt. Op hbo-instellingen en universiteiten komenposters te hangen. Voor hbo´ers, de belangrijkste doelgroep van demasterdag, is bovendien een informatiepakket over deVU-masteropleidingen ontwikkeld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in