'Meer perspectief' met nieuwe VU-campagne
Daarmee neemt de universiteit na tien jaar afscheid van de´leesplankjecampagne´, die de eerste reclamecampagne vaneen Nederlandse universiteit was. ´Meer perspectief´ is het nieuwemotto dat ´Deze tijd vraagt om een Vrije Universiteit´ vervangt.
De invoering van het bachelor-master systeem luidt een nieuwe fase inde praktijk van voorlichten en werven in het hoger onderwijs in. Onder invloed van toenemende(buitenlandse) concurrentie moeten Nederlandse universiteiten zichsterker dan voorheen profileren. De nieuwe VU-campagne is integenstelling tot de oude ook geschikt om studenten en medewerkers inhet buitenland aan te trekken. Bovendien sluit de campagne beter aanbij de huidige ambities van de VU een inspirerende, vernieuwende enbetrokken universiteit te zijn.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaReclamebureau PPGH/JWT heeft de nieuwe VU-campagne samen met de diensten stafafdeling Communicatie ontwikkeld. De campagne bouwt voort op dereputatie van de VU: betrokken ambitie is het uitgangspunt.De campagne is niet alleen geschikt voor (internationale)studentenwerving, maar ook voor arbeidsmarktcommunicatie en decommunicatie met bijvoorbeeld overheid en subsidie-instellingen. Dekomende tijd vertalen de campagnemakers het concept naarpersoneelsadvertenties. Ook komen er formats voor de uitingen diefaculteiten als aanvullend wervingsmateriaal produceren.
Voorafgaand aan de voorlichtingsdag over alle masteropleidingen van deVU verschijnen advertenties in de dagbladen en op abri"s, dieduidelijk maken waar de VU voor staat en waarom een studie aan de VUmeer perspectief biedt. Op hbo-instellingen en universiteiten komenposters te hangen. Voor hbo´ers, de belangrijkste doelgroep van demasterdag, is bovendien een informatiepakket over deVU-masteropleidingen ontwikkeld.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid