Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingtalent of the Year: eerste eindkandidaten bekend!

De eerste 3 eindkandidaten voor Marketingtalent of the Year zijn bekend!
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marieke Bos, brandmanager Unox Rookworst, Sjef Kerkhofs, DGA & commercieel directeur DialyDialogues, en Trix van der Vleuten, sr. brand development manager bij Grolsch, brachten er het in de voorrondes het beste vanaf en zijn direct geplaatst voor de finale.

related partner content for mobile comes here

De voorrondes bestonden oa uit interviews door en het maken van een marketingplan voor projecten van de , die weer werden beoordeeld door 3 marketing masters - Piet van Ierland, Jeroen de Punder en Frans Cornelis. Aan de hand van een flink aantal criteria zijn hier punten voor gegeven, die we allemaal hebben opgeteld en weer gedeeld. Met deze uitslag als resultaat.

De 3 kandidaten zullen 26 juni aanstaande hun case pitchen voor een jury. Maar de andere kandidaten hebben nog steeds een kans! Vanaf as maandag kun je namelijk ook stemmen op de wildcard. Hou daarvoor deze site en de in gaten. De winnaar van de wildcard mag op 26 juni naast de 3 eindkandidaten zijn of haar case pitchen en maakt evenveel kans op de hoofdprijs. De winnaar wordt die avond bekend gemaakt in de 1%Show van de 1%Club.

video-interviews
In aanloop naar de finale maakte van alle 9 kandidaten video’s, die je hier de komende tijd kunt bekijken. Bijvoorbeeld deze: kandidaat Wouter Staal legt uit wat hij van plan is met ">BARRACO , een cultureel centrum in een favela in Rio de Janeiro:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De finale wordt 26 juni live uitgezonden op internet, en wordt gesponsord door , en . Marketingtalent of the Year is een initiatief van Tijdschrift voor Marketing in samenwerking met key partner .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in