Loden Leeuw voor irritantste tv-commercial
Het tv-programma Radar van de Tros lanceert de Loden Leeuw voor de irritantste tv-reclame. De prijs wordt uitgereikt tijdens de uitzending…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De gedachte achter de prijs is dat Nederland ‘vergeven is van de reclameprijzen’, maar een prijs voor spots met een negatieve kwalitifatie ontbreekt, zo meldt de Tros in een persbericht. Daarin staat verder dat ‘iedereen wel een tv-reclame heeft waar 'ie zich groen en geel aan ergert’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tot 31 december kunnen kijkers tv-spotjes waar ze zich aan ergeren nomineren en stemmen via www.lodenleeuw.nl. Op de site, die vanaf maandag 4 november online is, is ruimte voor toelichting van de stemmers. Kijkers die hun stem uitbrengen, maken kans op een prijs, zoals een dvd-speler, een discman of cd's.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid