Literaire trein dankzij sponsoring CPNB
Onlangs werd deze sponsoring voor de derde keer verlengd, tot 2010. Henk Kraima (directeur CPNB): ‘NS werkt met een sterke lange termijnvisie. Daardoor kun je gezamenlijk bouwen. Dat maakt deze culturele sponsoring uiterst effectief voor beide partijen.' Deze trein wordt onder meer ingezet tijdens literaire evenementen, bijvoorbeeld met een voorleescoupé.
Op de trein staan naast lezende personen ook bekende citaten uit boeken van onder anderen Heinrich Heine, Gustave Flaubert, Willem Elsschot, Multatuli en Harry Mulisch afgebeeld. De keuze van deze citaten is bepaald door Cees Aarts en Marijke van Etten, die meerdere literaire bloemlezingen hebben samengesteld.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaIn het verlengde van deze sponsoring heeft NS activiteiten ontwikkeld waarbij lezen centraal staat, zoals het gratis reizen met het Boekenweekgeschenk en de ruilbeurs van Spannende Boeken op Utrecht Centraal.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid