Overslaan en naar de inhoud gaan

Inzendtermijn SAN Accenten 2015 geopend

Er kan weer worden ingezonden voor de SAN Accenten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het SAN Jaarboek 2015 beoogt weer een compleet overzicht van het opvallendste, creatiefste en meest effectieve reclamewerk van het jaar te geven, zo meldt de organisatie bij het openstellen van de inzendingen voor de .

related partner content for mobile comes here

De inzendingen worden beoordeeld op effectiviteit en creativiteit, en niet op omvang en budget.

Dit zijn de 11 categorieën voor 2015: Business-to-Business, Corporate (inclusief Personeel), Dienstverlening, Dienstverlening Financieel, Durables, Excellent, Fast Moving, Non-Profit & Overheid, Retail, Vrije Tijd en Smart Idea.

Smart Idea is nieuw; het gaat hier om een slim idee, slimme strategie of slim mediagebruik. De categorie is in het leven geroepen voor de kleinere (activatie-)campagnes of ideeën die op een kwalitatief hoogwaardige en kosteneffectieve manier hebben bijgedragen aan merk-, verkoop- of gedragsdoelstellingen. 

De inzendingen worden beoordeeld door in totaal 220 juryleden, allen adverteerders.

Tot 17 december kunnen pagina&;s gereserveerd worden in het SAN Jaarboek waarin al het ingezonden werk een plaats krijgt.

Dit kan via de  of telefonisch: 020-770 84 81.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in