Overslaan en naar de inhoud gaan

Intermediair wint LOF Prijs

Vakblad Intermediair (Intermediair portfolio) heeft de LOF Prijs voor vakinformatie gewonnen, de kwaliteitsprijs voor vakinformatie die…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Intermediair (VNU Business Publications) werd door de jury verkozen boven Bouwwereld (Reed Business Information), Kinderopvang (Reed Business Information), Medisch Contact (Springer Uitgever) en Vastgoedmarkt (Sdu Uitgevers).
De LOF Innovatieprijs werd toegekend aan Technische Revue/TR-online (Reed Business). De LOF Innovatieprijs is een stimuleringsprijs voor innovatieve vakinformatie die gisteren voor de eerste keer werd uitgereikt.

related partner content for mobile comes here

De jury noemde de onderwerpkeuze van Intermediair ‘vaak verrassend en origineel’. ‘Het blad combineert een intellectueel niveau met een hoge mate van toegankelijkheid. Intermediair heeft een “lastig” formaat, met grote pagina’s die vaak maar (een onderdeel van) één artikel bevatten. Dat vraagt om een inventieve vormgeving, presentatie en tekst/beeldintegratie, en die realiseert het blad ook. Ook de covers zijn van prima kwaliteit.’
Aan de LOF Prijs voor Vakinformatie 2006 is een geldbedrag verbonden van € 10.000. De LOF Innovatieprijs (€ 5.000) is gegaan naar Technische Revue/TR-online.

De jury bestond uit Flip Vuijsje, voorzitter van de jury, Lize Alink (hoofdredacteur Binnenlands Bestuur),
Klaas de Boer (directeur Bohn Stafleu van Loghum), Arend Jan Kornet (directeur Arko Uitgeverij) en Sabine Verschueren (zelfstandig vormgever).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in