Overslaan en naar de inhoud gaan

INFLUENCERS: How trends & creativity become contagious

INFLUENCERS is een prachtige korte (14 minuten durende) documentaire waarin bekeken wordt wat het betekent om een influencer te zijn en hoe…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

INFLUENCERS is een prachtige korte (14 minuten durende) waarin bekeken wordt wat het betekent om een influencer te zijn en hoe trends en creativiteit zich verspreiden in de reclame-, muziek-, fashion- en entertainmentindustrie.

related partner content for mobile comes here

De makers Paul Rojanathara en Davis Johnson noemen de korte documentaire zelf een Polaroid Snapshot of New York influential creatives. Vragen die voorgelegd zijn aan de influentials:
• Hoe definieer je invloed?
• Wat is een influencer?
• Wat is de link tussen invloed en trends?

Wat is een influencer? –Documentaire insights-
| Creatief | avontuurlijk | heeft vertrouwen in eigen kunnen | heeft een andere manier van denken en uiten | early adapter | omarmt vele vormen van cultuur | krijgt aandacht van anderen | respectvol | herkent the next thing | is in staat om trends door te vertalen naar mainstream conciousness |

Online experience documentairy style
De makers hebben de documentairestijl gecombineerd met een online experience. De waar je de docu kan bekijken, bevat achtergrondinformatie over de geïnterviewde influentials, is op de Ipad te bekijken en in de nabije toekomst komt er een in depth serie waarin de verschillende creatieve branches één voor één uitgelicht zullen worden. Verder is er samengewerkt met , een Franse muzikant, die de documentaire van een gave soundtrack heeft voorzien.

Alles aan dit project klopt. Een ware inspiratiebron!

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in