INFLUENCERS: How trends & creativity become contagious
INFLUENCERS is een prachtige korte (14 minuten durende) documentaire waarin bekeken wordt wat het betekent om een influencer te zijn en hoe trends en creativiteit zich verspreiden in de reclame-, muziek-, fashion- en entertainmentindustrie.
De makers Paul Rojanathara en Davis Johnson noemen de korte documentaire zelf een Polaroid Snapshot of New York influential creatives. Vragen die voorgelegd zijn aan de influentials:
• Hoe definieer je invloed?
• Wat is een influencer?
• Wat is de link tussen invloed en trends?
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Wat is een influencer? –Documentaire insights-
| Creatief | avontuurlijk | heeft vertrouwen in eigen kunnen | heeft een andere manier van denken en uiten | early adapter | omarmt vele vormen van cultuur | krijgt aandacht van anderen | respectvol | herkent the next thing | is in staat om trends door te vertalen naar mainstream conciousness |
Online experience documentairy style
De makers hebben de documentairestijl gecombineerd met een online experience. De website waar je de docu kan bekijken, bevat achtergrondinformatie over de geïnterviewde influentials, is op de Ipad te bekijken en in de nabije toekomst komt er een in depth serie waarin de verschillende creatieve branches één voor één uitgelicht zullen worden. Verder is er samengewerkt met Baptman, een Franse muzikant, die de documentaire van een gave soundtrack heeft voorzien.
Alles aan dit project klopt. Een ware inspiratiebron!
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid