Het beest in de klant
Consumenten moet je niet indelen volgens leeftijd en inkomen, maar volgens hun dierlijke driften.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Zo heb je bijvoorbeeld haaien: mensen die uit zijn op status en prestatie, giraffen: dol op nieuwe en buitenissige dingen, en uilen: types die alles precies willen weten en altijd de kleine lettertjes lezen. Dat al deze dieren een eigen marketingbenadering nodig hebben mag duidelijk zijn.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
En de marketeers zelf? Dat zijn over het algemeen haaien.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS<#FONT SIZE=1>Bron: media & marketing, nov. 2000 <#/FONT>
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid