IPG doet wereldwijde merkenstrategie Coca-Cola
Coca-Cola heeft Interpublic Group of Companies, moeder van McCann-Erickson, gekozen voor het ontwikkelen van de wereldwijde…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De overeenkomst lijkt een consolidatie van McCann, dat al sinds 1942 voor Coca Cola. Maar woordvoerders van het concern waarschuwden dat men lokaal kan besluiten welk bureau daar op Coca-Cola gaat werken. “Interpublic wordt creative consultant en ideëengenerator op internationale basis”, zei chief marketing officer Stephen Jones tegen Advertising Age. Coca-Cola gaf toe dat initiatieven van binnenuit om betere verkoopcijfers te bereiken mislukten. Daarom werd IPG aangewezen.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid