Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken sluit deal met Facebook

Heineken voert de digitale marketing flink op. De bierbrouwer heeft een deal gesloten met Facebook.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het gaat om een 'aanzienlijk bedrag', zo meldde chief commercial officer Alexis Nasard van Heineken aan persbureau Reuters.

related partner content for mobile comes here

Volgens Nasard spenderen bierdrinkers steeds meer tijd online door. Heineken wil daar op inspelen. Facebook gaat training en advies leveren aan Heineken. Ook gaat aanstaande maandag gaat een nieuwe campagne live, die is gericht op verantwoordelijk drinkgedrag.

Heineken spendeert op dit moment zeven procent van zijn marketingbudget aan digitale content.

Hieronder een interview van CNN met Heineken cmo Alexis Nasard.
Met dank aan Erwin Meester

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in