Heineken sluit deal met Facebook
Heineken voert de digitale marketing flink op. De bierbrouwer heeft een deal gesloten met Facebook.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat om een 'aanzienlijk bedrag', zo meldde chief commercial officer Alexis Nasard van Heineken aan persbureau Reuters.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Volgens Nasard spenderen bierdrinkers steeds meer tijd online door. Heineken wil daar op inspelen. Facebook gaat training en advies leveren aan Heineken. Ook gaat aanstaande maandag gaat een nieuwe campagne live, die is gericht op verantwoordelijk drinkgedrag.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHeineken spendeert op dit moment zeven procent van zijn marketingbudget aan digitale content.
Hieronder een interview van CNN met Heineken cmo Alexis Nasard.
Met dank aan Erwin Meester
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid