Overslaan en naar de inhoud gaan

Grey organiseert voor de tweede keer zomerkamp voor creatief talent

Het bureau zoekt studenten die willen doorploegen in de zomer
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Bureau Grey Amsterdam opent de inschrijving voor het tweede Camp Grey. Tijdens dit zomerkamp werken creatieven studenten in vier weken aan twee grote briefings voor bestaande klanten van het bureau ('waarschijnlijk Volvo en een overheidscampagne'). Daarbij krijgen zij intensieve begeleiding.

related partner content for mobile comes here

Persoonlijke begeleiding


Volgens de organisatie was er vorig jaar veel animo. Zo'n veertig jongeren meldden zich aan en twaalf van hen mochten deelnemen. Executive Creative Directors Frank van Rooijen en Lionell Schuring organiseren het kamp. Van Rooijen: 'We nodigen maximaal 12 studenten uit, omdat we persoonlijke begeleiding belangrijk vinden. Het is een intensief programma. We zoeken daarom studenten die echt zin hebben om door te ploegen in de zomer.'

Volgens de organisatie was er vorig jaar veel animo. Zo'n veertig jongeren meldden zich aan en twaalf van hen mochten deelnemen. Executive Creative Directors Frank van Rooijen en Lionell Schuring organiseren het kamp. Van Rooijen: 'We nodigen maximaal 12 studenten uit, omdat we persoonlijke begeleiding belangrijk vinden. Het is een intensief programma. We zoeken daarom studenten die echt zin hebben om door te ploegen in de zomer.'

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Win een stage


Camp Grey loopt van 7 tot en met 31 augustus. Er zijn geen kosten aan verbonden en aan het eind winnen de twee beste studenten een betaalde stage bij het bedrijf. Vorig jaar won creatief team Soheima Canton en Lennart Schoterman een halfjaarcontract.

Camp Grey loopt van 7 tot en met 31 augustus. Er zijn geen kosten aan verbonden en aan het eind winnen de twee beste studenten een betaalde stage bij het bedrijf. Vorig jaar won creatief team Soheima Canton en Lennart Schoterman een halfjaarcontract.

Schuring: 'We zoeken talenten met innovatieve ideeën. Geen standaard reclamespots, maar werk waar de maatschappij iets aan heeft. Denk bijvoorbeeld aan Volvo’s LifePaint voor fietsers.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in