Overslaan en naar de inhoud gaan

Genomineerden Reclameman van het Jaar

Patrick Kuijsters (KPN), John de Mol (Talpa), Rob Mol (Achmea) en Andrea Ragnetti (Philips) zijn genomineerd voor Reclameman van het Jaar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eén van vier wordt op 20 oktober uitgeroepen tot de 23ste Reclameman van het Jaar, zo meldt , initiatiefnemer marketingvakblad MarketingTribune.
Patrick Kuijsters (KPN) doet volgens de vakjury opvallend werk voor Hi/KPN Mobile, met mooie en innovatieve campagnes,goed voor een Effie in juni 2005.
John de Mol heeft in 2005 ‘een van de grootste doorbraken in marketing geforceerd’, Rob Mol wordt merkenbouwer en reclamebeest pur sang genoemd en staat al vele jaren aan het roer van de succesvolle 'Even Apeldoorn bellen'-campagne. Daarnaast werd voor Achmea onder zijn
leiding het vernieuwende 'Nederpoort'-concept uitgerold ‘met een marketingbudget dat significant lager is dan dat van directe concurrenten’.

related partner content for mobile comes here

Onder leiding van Andrea Ragnetti introduceerde Philips de campagne 'Sense and Simplicity'. Daarmee steeg het concern voor het eerst sinds jaren op de ranglijst van het Amerikaanse zakenblad Business Week.

Op donderdag 20 oktober wordt tijdens een bijeenkomst in de
Amsterdam ArenA bekendgemaakt wie wint.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in