Overslaan en naar de inhoud gaan

'Formanoy weg bij Audax'

Yolanda Formanoy, directeur van Audax Publishing en Audax Media, is weg bij deze uitgeverij. Dat melden althans doorgaans goed ingevoerde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vandaag zou intern bij Audax gemeld zijn dat Formanoy definitief niet terugkeert als directeur van de uitgeverij van onder meer HP/De Tijd, Weekend, Vriendin en Avantgarde. Ze was al enige tijd afwezig. Wie haar bij Audax opvolgt is niet bekend, men zou in eerste instantie zoeken naar een nieuwe commercieel directeur, om Audax Media aan te sturen.

related partner content for mobile comes here

Formanoy zelf was niet bereikbaar voor commentaar. Audax-directievoorzitter Carel Bikkers zei eerder vandaag tegen Adformatie ‘niet op geruchten te willen ingaan’. Later op de dag meldde hij echter maandag met nadere mededelingen te komen. Naar verwachting betreft dat het bericht omtrent het vertrek van Formanoy.

Voordat Formanoy op 1 juli 2006 de touwtjes in handen kreeg bij Audax Publishing en Media, werkte ze jarenlang voor Sanoma Uitgevers. De advertentiebestedingen in de tijdschriftenbranche staan onder druk. Eerder moest Audax daarom onder meer besluiten tot een flinke reorganisatie bij HP/De Tijd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in