Eurlings start nieuwe VanAnaarBeter-campagne
De campagne bestaat onder uit een tv- en radiocommercial en advertenties in de landelijke dagbladen. Informatie over werkzaamheden is ook te volgen op Twitter: @VanAnaarBeter.
De campagne verwijst naar mogelijkheden om de verkeershinder te beperken. Met hetzelfde doel werkt Rijkswaterstaat nauw samen met belangenorganisaties. Naast informatieverstrekking zet Rijkswaterstaat ook in op goede afstemming met andere wegbeheerders over hun werkzaamheden, slim bouwen door aannemers en mobiliteitsmanagement om de verkeershinder als gevolg van werkzaamheden zo veel mogelijk te beperken.
Uit onderzoek van Motivaction in opdracht van Rijkswaterstaat blijkt dat twee op de drie werkende Nederlanders thuiswerken een geschikt middel vinden om files te vermijden. Dit sluit aan bij de eerste van een serie regionale themacampagnes onder de noemer ‘thuiswerken’. Deze loopt tot begin 2010. Daarna volgen nog andere themacampagnes om de aandacht te vestigen op alternatieven voor files.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid