Overslaan en naar de inhoud gaan

Eurlings start nieuwe VanAnaarBeter-campagne

Minister Eurlings gaf maandag het startsein voor de nieuwe landelijke vanAnaarBeter-campagne ‘30 schoppen in de grond’, die de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De campagne bestaat onder uit een tv- en radiocommercial en advertenties in de landelijke dagbladen. Informatie over werkzaamheden is ook te volgen op Twitter: .
De campagne verwijst naar mogelijkheden om de verkeershinder te beperken. Met hetzelfde doel werkt Rijkswaterstaat nauw samen met belangenorganisaties. Naast informatieverstrekking zet Rijkswaterstaat ook in op goede afstemming met andere wegbeheerders over hun werkzaamheden, slim bouwen door aannemers en mobiliteitsmanagement om de verkeershinder als gevolg van werkzaamheden zo veel mogelijk te beperken.

related partner content for mobile comes here

Uit onderzoek van Motivaction in opdracht van Rijkswaterstaat blijkt dat twee op de drie werkende Nederlanders thuiswerken een geschikt middel vinden om files te vermijden. Dit sluit aan bij de eerste van een serie regionale themacampagnes onder de noemer ‘thuiswerken’. Deze loopt tot begin 2010. Daarna volgen nog andere themacampagnes om de aandacht te vestigen op alternatieven voor files.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in