Overslaan en naar de inhoud gaan

Accenture en Gillette laten Tiger Woods vallen

Het seksschandaal rond de persoon van Tiger Woods heeft dit weekend opnieuw een sponsor ertoe gebracht de puissant rijke topgolfer te laten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een dag nadat scheermesjesmerk Gillette de samenwerking opzegde, maakte adviesbureau Accenture bekend dat het de miljardair niet langer ziet als ‘de juiste vertegenwoordiger’ voor het bedrijf.

related partner content for mobile comes here

Van Woods’ functie als rolmodel is de afgelopen twee weken weinig overgebleven. De 33-jarige golfprof bekende afgelopen weekeinde publiekelijk dat hij ontrouw is geweest en besloot voorlopig te stoppen met golfen. De komende tijd wil hij zich gaan inspannen om ‘een betere echtgenoot, vader en mens’ te worden, meldde hij op zijn website.

Meerdere vrouwen hebben zich gemeld als Woods’ maîtresses. Hoewel het schandaal zijn commerciële belangen dus geen goed doet, hebben andere grote sponsors, waaronder Nike en Electronic Arts, laten weten dat ze de beste golfer ter wereld graag als reclame-icoon willen behouden.

Bron: ANP.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in