Overslaan en naar de inhoud gaan

Erik-Jan Gelink vertrekt bij Sanoma

Vertrek hoogste commerciële baas is het gevolg van 'verschil van inzicht over het te voeren commercieel beleid'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zojuist is bekend gemaakt dat Chief Commercial Officer (CCO) Erik-Jan Gelink afscheid neemt van Sanoma Media Nederland. Gelink draagt zijn werkzaamheden over en verlaat het bedrijf per 1 april.

Beide partijen zeggen het verschil van inzicht te betreuren, maar staan achter de beslissing om uit elkaar te gaan. Ceo Peter de Mönnink : ‘We bedanken Erik-Jan voor zijn inzet en bijdrage aan onze salesafdeling. We wensen hem het beste voor de toekomst.’

Gelink: ’Ik heb met veel plezier samen met mijn salesteam gewerkt aan de implementatie van de plannen die ik in een eerdere fase als adviseur voor Sanoma heb gemaakt. Daarnaast was het inspirerend om aan de verdere ontwikkeling van onze klanten en business partners te mogen werken. Voor de toekomst geef ik er echter de voorkeur aan mij te richten op een nieuwe, nog nader in te vullen carrièrestap.’

related partner content for mobile comes here

Gelink is nog geen jaar actief geweest in zijn functie als hoogste commerciële baas bij Sanoma Media Nederland. Hij van Deloitte Consulting, directeur Strategy & Operations. In die hoedanigheid had hij een jaar voor Sanoma Media Nederland gewerkt in het kader van strategische projecten. Daarvoor gaf hij leiding aan commerciële afdelingen bij ondere andere TMG, PcM Uitgevers, UPC, KPN en Digitenne.

Vorige week werd overigens bekend dat Sanoma Esther Hendriks  als media strategy director. Zij gaat direct grote klanten bedienen als Unilever en vervult daarmee een nieuwe rol binnen Sanoma/SBS.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in