Overslaan en naar de inhoud gaan

Eredivisie NV en marketingbureau AIM uit elkaar

De Eredivisie NV (ENV) ziet af van verdere onderhandelingen met het Zwitserse marketingbureau AIM over de televisierechten van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

“De clubs vinden de condities van AIM onvoldoende', aldus ENV-commissaris Hans Herremans. AIM bood de clubs het afgelopen najaar 150 miljoen gulden per jaar voor de beelden met een looptijd van vijf jaar, maar de door de clubs vereiste bankgarantie bleef echter uit. De ENV heeft AIM in een brief laten weten de onderhandelingen te beëindigen. “Nu zullen we weer zelf een koper moeten gaan zoeken. We zijn druk bezig om daarvoor een plan op te zetten. Binnen een paar weken zullen we de clubs een nieuw voorstel voorleggen”, aldus Herremans, die verwacht dat de clubs begin maart bijeen zullen komen. De rechten van de samenvattingen van de eredivisieduels liggen tot de zomer van dit jaar bij de NOS. De overeenkomst met Canal Plus voor de rechtstreekse uitzendingen loopt na afloop van het volgend seizoen af.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in