Eenderde online bestellingen komt niet aan
In een op de drie gevallen ontvangen internetters hun online bestelde product niet, concludeert de Europese consumentenclub ECC in Brussel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Meestal vinden leveringen niet plaats als er ook niet is betaald, maar in een onbekend aantal gevallen is er wel betaald en niet geleverd. Het ECC plaatste 114 bestellingen, maar ving in een aantal gevallen bot daar niet aan buitenlanders wordt geleverd door webwinkels. Dit is voor het ECC aanleiding voorafbetalingen bij online aankopen ter discussie te stellen. Die zouden enkel nog moeten plaatsvinden als een derde partij controleert of de levering is gedaan, schrijft Planet Multimedia.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid