Overslaan en naar de inhoud gaan

Dr. van der Hoog brengt Age-Revitaliser-range met 'krachtig design'

Cosmeticamerk Dr. van der Hoog brengt vier egaliserende, verstevigende en voedende producten. Nu:amsterdam ontwikkelde het design voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De producten worden uitgebracht met &;het revolutionaire 2 in 1 serum en creme, met een duidelijke kleurcodering en grote schapimpact levert dit een stijlvol en krachtig design op voor het eerste cosmeticahuis van Nederland&;, aldus het bedrijf.
 

related partner content for mobile comes here

Klant: Santesa
Opdrachtgever: Shiva ten Cate
Ontwerp: Joost la Housse, Willy Brenker
Account en Strategie: Pablo van Gastel

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in