Overslaan en naar de inhoud gaan

'Doorbraak programmatic tv moet komen van adverteerder'

Dominante positie van Facebook en Youtube vraagt om samenwerking op lokaal niveau.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Een jaar, hooguit vijf jaar. Zo lang (of kort) zal het duren, voordat ook tv-reclame geautomatiseerd zal worden ingekocht en verkocht. Althans, volgens bezoekers van het door SpotX georganiseerde sessie over programmatic tv dat gistermiddag plaatsvond in het Tobacco Theater. Door middel van een mobiele stemmodule konden de bezoekers - hoofdzakelijk bestaande uit vertegenworodigers van uitgevers en mediabureaus  - hun voorspelling delen. De meerderheid (65%) hield het op drie tot vijf jaar.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in