Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitaal reclamebord verkeersgevaar?

Terecht ingrijpen door de stad Minneapolis? een digitaal reclamebord met bewegende beelden levert er te veel gevaar op. Wordt het niet eens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Terecht ingrijpen door de stad ? een digitaal reclamebord met bewegende beelden levert er te veel gevaar op. Wordt het niet eens tijd in Nederland om de narrowcasting langs autowegen aan te pakken?

related partner content for mobile comes here

De van het stadsbestuur was heel simpel: de energievoorziening naar twee billboards werd afgesloten. Over en uit.

Exploitant boos en naar de rechter, want die heeft er al 400 gesplaatst in de VS, wil er nog zeker tien keer zoveel plaatsen en vreest een precedent.

Beelden wisselen elke acht seconden. Onderzoek zou hebben aangetoond dat tenminste zes seconden tussen de beelden moet zitten willen chauffeurs niet te veel worden afgeleid.

Leuke discussie die natuurlijk hier in Nederland ook gevoerd moet worden. Toch?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in