
Uit onderzoek blijkt namelijk dat 83 procent van de ouders niet weet wat Defensie voor een werkgever is. Tot nu toe waren de campagnes waarmee Defensie vecht tegen het personeelstekort gericht op jongeren zelf.
De campagne die De Vries woensdag in Den Haag presenteerde, is juist gericht op de omgeving van jongeren, die ook invloed heeft op de keuze. Behalve ouders zijn dat ook decanen, vrienden en vriendinnen. Dus wordt geadverteerd in bladen als Libelle, De Telegraaf, Panorama, Vriendin, maar ook onderwijsbladen.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandEvent Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftMet de pay-off 'Dat is de verantwoordelijkheid van Defensie', wil De Vries laten zien dat de krijgsmacht meer dan alleen gevechtsbanen biedt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee