Defensie mikt op ouders
Staatssecretaris Jack de Vries (Defensie) mikt met zijn nieuwste wervingscampagne op de ouders van potentieel personeel. De campagne werd…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit onderzoek blijkt namelijk dat 83 procent van de ouders niet weet wat Defensie voor een werkgever is. Tot nu toe waren de campagnes waarmee Defensie vecht tegen het personeelstekort gericht op jongeren zelf.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne die De Vries woensdag in Den Haag presenteerde, is juist gericht op de omgeving van jongeren, die ook invloed heeft op de keuze. Behalve ouders zijn dat ook decanen, vrienden en vriendinnen. Dus wordt geadverteerd in bladen als Libelle, De Telegraaf, Panorama, Vriendin, maar ook onderwijsbladen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMet de pay-off 'Dat is de verantwoordelijkheid van Defensie', wil De Vries laten zien dat de krijgsmacht meer dan alleen gevechtsbanen biedt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid