Overslaan en naar de inhoud gaan

De Toekomst van Mobiel Betalen (infographic)

Met regelmaat schrijf ik op dit Mobile Marketing blog over de mogelijkheden van mobiel betalen, omdat ik (en veel anderen) verwachten dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met regelmaat schrijf ik op dit Mobile Marketing blog over de mogelijkheden van mobiel betalen, omdat ik (en veel anderen) verwachten dat de ouderwetse portefeuille inclusief al die betaal- en kortingspasjes over enkele jaren tot het verleden gaat behoren. Juist door het mobile payment-element zal onze mobiel de belangrijkste marketing tool gaan worden en de traditionele kanalen achter zich laten. De markt is er klaar voor, de interesse is volwassen (nu nog de budgetten). Een kleiner scherm (tov TV, PC) betekent immers niet direct een kleiner budget. Wekelijks komen er interessante infographics uit. De meest recente is: The future of mobile payments. Wat mij opvalt is dat er in het onderzoek maar een beperkte rol voor de mobiele operators is weggelegd. Ik ga er van uit dat operators alles op alles zetten om een zo groot mogelijke piece of the cake naar zich toe eigenen, aangezien dit een van hun belangrijkste inkomstenbronnen moet gaan worden.

related partner content for mobile comes here

Zie hier de infographic:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in