De PR Hitlijst 2014 - de communicatiesong van Betteke van Ruler
Communicatie stelt dit jaar de Ultieme PR Hitlijst samen van de 25 songs die de essentie van het pr-vak het beste uitdrukken.
De komende weken plaatsen we dagelijks de favoriete pr-song van bekende vakgenoten. Via onze pagina op Facebook en in reacties hier verzamelen we suggesties van lezers. Op 30 december wordt de definitieve lijst bekend gemaakt.
Vacatures
Allround Marketeer
CovetrusCampagneleider fondsenwerving
Natuur & MilieuSenior communicatieadviseur Milieu & Veiligheid
Rijksinstituut voor Volksgezondheid en MilieuVandaag opent Betteke van Ruler met haar ultieme communicatiesong:
TELL IT LIKE IT IS van Aaron Neville
Betteke van Ruler: ‘Tell it like it is, dat is wat communicatieprofessionals veel vaker zouden moeten aanbevelen en dat is wat organisaties en zijzelf ook vaker zouden moeten doen. De verpakking is steeds minder interessant, het draait om de echte inhoud.
'Er zitten onder meer twee interessante regels in de tekst die erg op het communicatie vak van toepassing zijn: Baby, my time is too expensive and I’m not a little boy - het publiek is nu eenmaal niet gek, neem het serieus. En: Don’t be ashamed to let your conscience be your guide - er zou veel meer aandacht moeten zijn voor de ethische kanten van communicatie en het echte verhaal.'
Aaron Neville - 1967 Tell It Like It Is (Neville Brothers) w. Greg Allman, Bonnie Raitt #2 Hit
In 1965 kwam de wereldhit "Tell It Like It Is" uit bij de platenmaatschappij Par-Lo, die in korte tijd veel schulden opbouwde. Aaron Neville kreeg daardoor nooit een cent uitbetaald voor zijn wereldhit. Dat ging beter in 1989 toen hij zijn tweede grote succes mocht vieren met "Don't Know Much", een duet met Linda Ronstadt. In de tussenliggende jaren maakte Neville platen met zijn broers, was hij zanger bij een paar kleine gospelgroepen en toerde hij in de Verenigde Staten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid