Overslaan en naar de inhoud gaan

De PR Hitlijst 2014 - de communicatiesong van Betteke van Ruler

Welke lied raakt de essentie van het vak het meest?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communicatie stelt dit jaar de Ultieme PR Hitlijst samen van de 25 songs die de essentie van het pr-vak het beste uitdrukken.

related partner content for mobile comes here

De komende weken plaatsen we dagelijks de favoriete pr-song van bekende vakgenoten. Via onze en in reacties verzamelen we suggesties van lezers. Op 30 december wordt de definitieve lijst bekend gemaakt.

Vandaag opent Betteke van Ruler met haar ultieme communicatiesong:

TELL IT LIKE IT IS van Aaron Neville

Betteke van Ruler: ‘Tell it like it is, dat is wat communicatieprofessionals veel vaker zouden moeten aanbevelen en dat is wat organisaties en zijzelf ook vaker zouden moeten doen. De verpakking is steeds minder interessant, het draait om de echte inhoud.

&;Er zitten onder meer twee interessante regels in de tekst die erg op het communicatie vak van toepassing zijn: Baby, my time is too expensive and I’m not a little boy  - het publiek is nu eenmaal niet gek, neem het serieus. En: Don’t be ashamed to let your conscience be your guide - er zou veel meer aandacht moeten zijn voor de ethische kanten van communicatie en het echte verhaal.&;

Hit

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In 1965 kwam de wereldhit "Tell It Like It Is" uit bij de platenmaatschappij Par-Lo, die in korte tijd veel schulden opbouwde. kreeg daardoor nooit een cent uitbetaald voor zijn wereldhit. Dat ging beter in 1989 toen hij zijn tweede grote succes mocht vieren met "Don&;t Know Much", een duet met Linda Ronstadt. In de tussenliggende jaren maakte Neville platen met zijn broers, was hij zanger bij een paar kleine gospelgroepen en toerde hij in de Verenigde Staten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in