Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenbond start afmeldwizard op hyves

Deze week is de Nationale Afmeldweek. De actieweek is in het leven groepen door de Consumentenbond, om mensen meer bewust te maken van hun…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Speciaal voor consumenten die zich irriteren aan ongewenste telefoontjes, sms-jes en reclame in de brievenbus, creëerde de Consumentenbond de Afmeldwizard op . Hierop staan tien tips om een einde te maken aan ongevraagde aanbiedingen.

related partner content for mobile comes here

Via de Afmeldwizard kunnen consumenten zich simpel voor tien categorieën van ongewenste reclame, zoals sms-diensten of telefonische verkoopgesprekken, afmelden en stopzetten.

Aanleiding voor de actieweek is de inwerkingtreding van het Bel-me-niet-register, op 1 oktober aanstaande.

Bart Combée, directeur Consumentenbond: 'Elke dag publiceren we ook een tip van de dag om baas te blijven over je eigen privégegevens. Daarnaast vragen we alle hyvers ons te helpen om met deze actie zoveel mogelijk mensen te bereiken. Iedereen kan onze gadget met afmeldtips op het eigen profiel plaatsen en kans maken op een iPod nano.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in