Communicatie Poll: De Correspondent


De formule van De Correspondent: bijdragen van bekende en uitgesproken auteurs als Jeroen Smit, Femke Halsema, Henk Hofland, Joris Luyendijk, Alexander Klöpping en Jelle Brandt Corstius. En geen advertenties. Gaat dit lukken? Is er ruimte voor een ‘dagelijkse online nieuwsbron met verhalen die een stap verder gaan dan de waan van de dag’.
Natuurlijk gaat De Correspondent het redden! Als de inhoud goed is, wil de consument best betalen voor online media. Of denkt u: nee!, online nieuws is nu eenmaal niet te verkopen. Ga naar de rechterkolom en stem.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe vorige stelling luidde: Aanval op lobbyisten tabaksindustrie goede zaak? 48 mensen hebben op de site gereageerd. Ja!, vond een grote meerderheid van zo’n 80 procent van de stemmers (38 mensen), ‘wie voor sigarettenfabrikanten werkt moet er open over zijn en een stootje kunnen hebben’. Nee!, zei de resterende 20 procent (10 mensen), ‘dit naming en shaming gaat te ver en is contraproductief’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid