Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële radio breekt luisterrecords

Nog niet eerder is er zoveel tijd besteed aan het luisteren naar de diverse commerciële radiostations als in de periode…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt de Vereniging Commerciële Radio (VCR) op basis van de laatste luistercijfers van Intomart GfK. Bijna 60 procent van alle Nederlanders stemt wekelijks de radio af op een commerciële zender. In de leeftijdsgroep 10 tot 50 jaar is dit bijna 7 op de 10 Nederlanders (68,1 procent).

related partner content for mobile comes here

Ook de luisterduur is veel groter geworden. Nog niet eerder hebben de luisteraars van de commerciële radiozenders zolang naar hun favoriete stations geluisterd, namelijk 2,5 uur per dag. De luisteraars van de publieke zenders luisteren nog geen 2 uur naar deze stations.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in