
De uitzendingen komen live vanuit een studio in Almere en kijkers kunnen bieden via telefoon en internet. De zender is een initiatief van Chellomedia en Top Shop, eigenaar van Tel Sell.
Chellomedia-directeur Jeroen Bergman zegt dat het kanaal ‘live en helemaal Nederlands’ is. ‘In tegenstelling tot Tel Sell, dat via ondertitelde Amerikaanse tv-spots slechts enkele tientallen producten exclusief verkoopt, bieden wij straks artikelen aan die ook gewoon in de winkel te krijgen zijn.’
De veiling werkt als volgt: je kan bieden op bijvoorbeeld een tv die in de winkel 1000 euro kost. De startprijs op de zender is 900 euro en dan kan er geboden worden. Bergman: ‘Maar kijkers moeten er op tijd bij zijn, want op is op. Het is spannend om te zien hoe laag de prijs uitkomt. Uiteindelijk krijgen alle mensen die geboden hebben de laagste prijs.’
Bergman zegt dat de producten worden aangeprezen ‘door jonge meiden en jongens’.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVBron: AVJob Nieuwsbrief.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee