Overslaan en naar de inhoud gaan

Chellomedia start veilingzender

In oktober gaat een nieuwe tv-zender van start waarop de hele dag producten als koelkasten, tv's, kleding en juwelen worden geveild.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitzendingen komen live vanuit een studio in Almere en kijkers kunnen bieden via telefoon en internet. De zender is een initiatief van Chellomedia en Top Shop, eigenaar van Tel Sell.

related partner content for mobile comes here

Chellomedia-directeur Jeroen Bergman zegt dat het kanaal ‘live en helemaal Nederlands’ is. ‘In tegenstelling tot Tel Sell, dat via ondertitelde Amerikaanse tv-spots slechts enkele tientallen producten exclusief verkoopt, bieden wij straks artikelen aan die ook gewoon in de winkel te krijgen zijn.’
De veiling werkt als volgt: je kan bieden op bijvoorbeeld een tv die in de winkel 1000 euro kost. De startprijs op de zender is 900 euro en dan kan er geboden worden. Bergman: ‘Maar kijkers moeten er op tijd bij zijn, want op is op. Het is spannend om te zien hoe laag de prijs uitkomt. Uiteindelijk krijgen alle mensen die geboden hebben de laagste prijs.’
Bergman zegt dat de producten worden aangeprezen ‘door jonge meiden en jongens’.

Bron: AVJob Nieuwsbrief.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in